/ frukost / vardagligasaker /

Mina Favoritpojkar

 
Jag kom på hur tråkigt det är att ha massa fritid och inga pengar. Kommer att få leva snååålt fram till efter sommarlovet. Hej hopp. Jag ska nog göra en lista på saker man kan göra som inte kostar pengar.
 
Just nu funderar jag på vad jag ska göra av dagen. Min ena syster ska hämta hem en hundvalp i dag, så jag funderar på att åka dit och hälsa på. Två hundvalpar på ett och samma ställe, kommer dö söthetsdöden. <3 Nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på Top Model i sängen, sedan dusch och fix och efter det förhoppningsvis premiäråket på brädan!
 
Ni lär ju vara skapligt trötta på att se mina frukost- och morgonbilder, men har inget annat att fota precis. Förslag?
Ja, juste! Sambon har fått en I-pad air, som är det finaste jag har skådat. Fingrar lite på den i smyg. Vill också haaa! 
 
 
#1 / / Saragunmarie:

Åh vilken söt kisse! :)

Svar: Tack! Jag håller med! :D
Aida Lazarian

#2 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Så söt katt :)

Svar: Tack! han är verkligen SÅ mysig :D
Aida Lazarian