Kostymbyxor

 
I dag kom CSN och Universitetet var fullt av glada våffelätande studenter (okej, kanske lite önsketänkande). Vi var i alla fall ett gäng i skolan som åt våfflor tillsammans. Sedan var jag, sambon och sambons kompis och storhandlade. Nu har vi hela frysen full av kyckling och broccoli igen. Det är typ så kosten ser ut här. Skönt att sambon håller koll på vad man ska äta när man tränar så att jag slipper tänka på det. 
 
Efter handlingen satte jag igång med att göra våfflor till grabbarna och mig. Jag har fått ärva mammas gjutjärn, vilket jag är SÅ glad över. Det ligger något nostalgiskt över den, dessutom finns det inga godare våfflor än de som är gräddade i riktigt järn!
Om nom nom.
 
 
Jag har fått en dille för kostymbyxor, skulle vilja ha ett par mönstrade också. Eller kanske en mönstrad skjorta till.. <3
 
Kostymbyxor, BikBok / Skjorta, Sheinside / Skor, Dr.Martens / Bomberjacka, SOLO