/ Mat & Bak / vardagligasaker /

Kaffe & chokladboll

 
Vi kom i väg till affären! Jag gjorde en termosmugg med varm obo'y som vi hade med oss för att väga upp det ruggiga vädret. Det blev som vanligt ett besök i charkdisken, fast den här gången valde vi att testa mycket nytt. Finns inget bättre än små bitar av lyxigt kött, i lite större mängder dock ;)
 
Sitter och fikar nu för att samla energi. Jag, sambon och chokladbollarna ska nämligen till sambons syster alldeles strax.
 
Kollar på lite nya systemkameror samtidigt. Min systemkamera jag har nu har väl sisådär tio år på nacken, inte konstigt att jag blir frustrerad. Det kanske blir en ny snart trots allt. Beror lite på hur skatteåtebäringen ser ut, hur desperat jag är och hur villig jag är att nalla utav mina fonder. Hur villig jag är just nu? vääääldigt villig!...