/ Aidas hjärna / Skola / vardagligasaker /

Grönt te citrus

 
God morgon! I dag är ingen rolig dag. I dag måste jag plugga. I dag vill jag inte plugga. I dag hatar jag alla måsten.
 
Jag hatar att jag ska behöva laga mat varje dag i hela mitt liv, att jag ska behöva städa när det finns roligare saker att göra, att jag måste tvätta, diska, putsa fönster, handla, betala räkningar, jobba, .. ni vet. Jag kommer nog fan att betala någon annan för att göra några av dessa saker sedan. Vägrar bråka med sambon om det. Så ovärt. Och JA, vi kommer ha råd med två lärarlöner :D (OBS, ana ironin). Nej men seriöst, det kommer bli prioriterat!
 
Jag försöker byta ut all mitt te till grönt te, så jag måste hitta det där supergoda gröna tet jag inte kan vara utan. Nu testar jag Ellinors tips (köpte jag rätt?). Ganska gott i alla fall.
 
 
 
#1 / / Ellinor:

Absolut! Har ett annat du måste prova också :) tar med det till jobbet nästa söndag!

Svar: Jaa!! :D <3
Aida Lazarian