/ Aidas hjärna / Dans, Träning & Hälsa / Skola /

Dont strive just live

 
I morse skrev jag matte-tenta. Det gick bättre än vad jag trodde, med tanke på att jag knappt lyft ett finger. Har löst 3 mattetal under de senaste två veckorna. Klarar jag denna tenta är det INTE bra. Min studiemotivation kommer ligga på noll om jag klarar mig utan att plugga.
 
Yogan i går var helt underbar, märker verkligen framsteg nu. Jag har nästan kommit in i andningen totalt och jag känner mig starkare och mer flexibel. I går innan yogan tränade jag lite hemma på Crane Pose/Bakasana, övergången från den till Tripod Headstand och sedan till huvudstående. Jag gjorde sammanlagt tre faceplants + att jag fick ett brännsår på ryggen, haha. Sen när vi körde det under yogan var jag sjukt mycket stabilare än någonsin. Underbart. 
 
Naulas tips till denna vecka var "Dont strive just live". Träffade rakt och precist. 
 
Nu lyssnar jag på musik och äter lite mellis. Testade ett nytt Chai-te att göra Chai latte med. Blev supergott. Recept HÄR.
 
 
#1 / / KassandraPalma:

sv: åh, seriöst? Den är så fin! Vad matchade du till toppen? :)

åh så gott!!!

Svar: Håller med! Jag hade vita höga jeans till, det blev sjukt snyggt. Men jag tycker att den passar till allt :D
Aida Lazarian

#2 / / Dat:

Valt reklamen på bloggen själv? Typ bara wellness och fitness och sånt lol.

Svar: That's out of my hands :(
Aida Lazarian