Coco made me do it

 
Nu är jag hemma från jobbet, om några timmar är det dags för yoga och sedan lite bröst & triceps. Tills dess ska jag nog kolla på lite serier, spela och pyssla. Kaaaanske plugga lite, men bara kanske.
 
I fredags var jag ju på stan och skulle köpa ett par nya jeans. Kom hem med andra snygga saker och inga jeans. Jag är så jävla nöjd även fast jag spenderade väldigt mycket pengar. Det är inte ofta jag gör av med mer pengar än sambon under en shoppingrunda. Älskar jackan som fan och skorna har jag velat ha länge. Längtar tills det blir varmare ute.
Jeans? Det köper jag när jag verkligen hittar THE ONE and perfect. 
 
Bomberjacka från Contemporary Reflections. Köpt på Solo, 1.399:-   Jag dör så jävla snygg!!
 
Skor från Dr.Martens köpta på DNA, 1.195:-   De här skorna alltså <3 Måste visa hur de ser ut på. De får varje outfit att bli tusen gånger snyggare. Överdriver absolut inte alls...haha.
 

Moroccanoil kräm för lockigt hår 259:- & Saltvatten-balsamspray 33:- köpta på Bellbox. 
Världens bästa läppsyl från Yves Rocher, 38:-
 
 
#1 / / Sanna:

Gud va snygg jacka och skor alltså! :D

Svar: Jag veet!! Så himla glad är jag. Tack söta du! <3
Aida Lazarian

#2 / / Annsofie:

Jackan altså så jävla snygg! :)

Svar: Tack snälla du! :D Jag håller med! <3
Aida Lazarian