Akupunktur

 
I morse innan skolan var jag hos Naula (underbara yogaläraren). Först fick jag fylla i lite papper och svara på frågor. Sedan kom jag på att jag skulle bli akupunkterad. Att jag skulle få ligga med massa nålar fast i kroppen. Det var tur att jag inte kom på det tidigare för då hade jag verkligen byggt upp en oro. Jag ska fortsätta med denna behandling i sex veckor. Målet är att minska min kroniska smärta i ländryggen som jag fått av all dans.
 
Jag ska skriva ett inlägg om detta senare. Men just nu är jag så sinnesjukt trött, vet inte om det beror på akupunkturen eller något annat. Jag kunde inte ens vara kvar i skolan pga trötthet så fick åka hem tidigare. Ska vila, vila och vila fram tills gymmet i kväll. Eller nej, i dag behöver min kropp verkligen vila så de blir inget gym.
 
Efter att jag skrivit detta somnade jag innan jag hunnit publicera och sov så jävla djupt i flera timmar (därav de sena inlägget) Jag som aldrig sover på dagen annars. Snacka om att kroppen reagerar. Det är skönt, för då vet jag att kroppen får arbeta lite. 
 
 
Jeans, Lager 157 / Top, H&M / Skor, Nike Air Force / Jacka, Solo /