/ Hem & Inredning /

Äntligen!

 
Igår köpte jag äntligen ett skrivbord! Så jävla skönt. Jag behöver verkligen ett ställe som bara är mitt som jag kan plugga (och spela LoL, hehe) vid. Så nu har jag en egen liten hörna i sovrummet, underbart. Behöver köpa en bra stol i rätt höjd till bara. Skrivbordet, lampan och laptopstödet är från IKEA. Sedan hittade jag en clipboard från Akademibokhandeln, har letat efter en sån! Just nu satte jag fast ett notpapper där (Tack Tanja ;)), men jag vill nog ha en snygg text eller svartvit bild istället. Nedan ser ni hur skrivbordet ser ut nu i alla fall, vad tycker ni?
 
Älskar min plåtburk btw, den passar in så sjukt bra!
 
 
#1 / / LIENE:

Coolt med plåtburken.
Gillar noterna väldigt mycket! Spelar du piano kanske?

Svar: Ja, håller med! :DNae, det gör jag faktiskt inte haha.
Aida Lazarian

#2 / / milina.blogg.se:

fint!

Svar: Tack! :*
Aida Lazarian

#3 / / Madde:

Jättefint! Och tack för tipset om clipboarden, måste nog inhandla mig ett sånt nästa gång jag är i stan. Så himla fint! :)

Svar: Tack! Ja de är så fina! :D
Aida Lazarian

#4 / / ♫♪ sandra - en musikblogg:

åh så fint med noterna!

Svar: Tack!! :D
Aida Lazarian

#5 / / Jossi :

Undrade just vart du skulle få plats med ett skrivbord ;) Men det där blev väl helt perfekt?! Snyggt!

Svar: Hahah ja jag undrade samma! jag köpte det innan jag visste var de skulle få plats. Men det passade perfekt där :D
Aida Lazarian