/ vardagligasaker /

Who sucks?

 
Hej!
 
I dag har jag tagit mig en riktig slapp-dag. Gick hem direkt när skolan slutade och sedan dess har jag bara spelat LoL med sambon, kollat finalen utav paradise hotel (Jeppe är seriöst en narcissistisk sociopat) och gjort baconlindade dadlar i ugn. I morgon har jag omtenta på min första matte-tenta. Jag orkar inte plugga på den, känner lite skitsamma. Det är ändå bara 1,5 hp. 
 
Ja, jag har inte orkat fota och redigera heller, så ni får en bild från mitt lager. En parfym jag fick av mamma. 
Åh jag är SÅ avis på Tanja som köpt en ny kamera :((((( Jag vill också ha en!
 
Men jag vet inte, jag kan inte så mycket om kameror. Svårt att veta vad som beror på mig och vad som beror på kameran. Vet inte om det är jag eller den som suger mest.. haha.
 
 
 
#1 / / Fanny:

Älskar den parfymen!

Svar: Ja, visst luktar den gott?! :D
Aida Lazarian

#2 / / nikkan:

du kan få köpa "work out" legginsen från gina om du fortfarande vill? :) använda 2-3 ggr!

Svar: Åhh! Vilken storlek var det?? :D
Aida Lazarian

#3 / / nikolina Pettersson:

:D Dom är xs :)

Svar: Kan inte du höra av dig till min mail? Vad vill du ha för dom?
[email protected]
Aida Lazarian

#4 / / Josefine:

svar: TAck :D