Vilken jävla bra dag

 
Min dag började inte så bra, var på dåligt humör innan, under och efter gymmet. Men sen var det så jävla underbart väder påväg till skolan, jag hade min vårjacka och mina solglasögon på mig. Tänk vad glad man kan bli av lite sol.
 
Sedan under lektionen fick jag resultatet från den stora matte-tentan. VG!!!! Högsta betyg. Är så jävla glad och stolt! Ska bli spännande att se skrivningspoängen sen. Det mailet borde komma i natt. Jag tror jag fick 18 av 21.
 
Sedan var jag hos Anna och hämtade FEM nya Mandala-målarböcker! Det är miniböcker som jag lätt kan ta med mig överallt. Underbart. Det är så dåligt ljus ute nu så jag får visa de i morgon. Lovar att ni kommer att vilja köpa egna ;)
 
Alldeles strax ska jag och sambon på middag hos hans syster i hennes nya lägenhet. Lyx att slippa laga mat, haha!
 
Hoppas att ni haft en bra dag <3
 
Leggings, Gekås / Skor, DrMartens / Linne, H&M / Kofta, Gina Tricot / Solglasögon, Rayban /
Halsband, Kina / Mössa, ärvd / Pälsjacka H&M