Revansch och outfit

 
I dag har jag haft en sån bra dag! Behövde verkligen en revansch.
 
I går var hemsk. Jag var arg på allt, grät typ sex gånger för ingenting. Spenatsoppan som jag stått med i 1,5h blev sjukt äcklig, hungrig som ett as fick jag göra en ny. Ganska komiskt egentligen hur vissa dagar bara kan gå fel, fel och fel heeela tiden. Kan ni med ha sådana dagar? Har ni kommit på något som hjälper mot dessa?
 
Dock så var jag med tjej-gänget från skolan hemma hos Micaela i går, där vi pluggade och lagade middag & efterrätt tillsammans, vilket var veckans höjdpunkt! Så underbart att jag har 2 helt fantastiska tjejgäng nu.
Är så glad över det, lyxigt. <3
 
I dag har jag gjort TRE! gamla matte-tentor. I morgon ska jag räkna dem en gång till. Sedan är jag förhoppningsvis redo inför den stora salstentamen på fredag! Det skulle var såå skönt att klara den på första försöket. Bara för att min mattelärare i princip dumförklarade mig i går. Haha, han skulle bara veta... vad dum han skulle känna sig.
 
Dagens outfit. Fan vad jag älskar magtröjor. 
Jeans, Dr Denim / Tröja, Gina Tricot / Kofta, H&M
 
 
#1 / / angelica bengtsson:

åh så fin du är!

Svar: Men ska du säga finis.!! ;) :*
Aida Lazarian

#2 / / leavanny.blogg.se:

Snyggt :)

Svar: TACK! :D :*
Aida Lazarian