Nike Air Force 1 & Magtröja

 
Halo där! Nu är jag hemma från skolan. Våran nya mattelärare är så sjukt jävla bra, underbart! Den här kursen kommer att bli kul. Jag ska verkligen satsa på skolan den här terminen. Matte är ett ämne man tjänar på att kunna.
 
Det här är tredje dagen på mindre än en veckas tid då jag lägger upp 2 inlägg på en dag. Woop! Jag tackar solen och ljuset för det. Det är i princip omöjligt att ta bra bilder på vintern. Och härmed förklarar jag våren kommen! <3
 
I dag skulle mitt Alla Hjärtans Dag - paket att komma. Så nu väntar vi båda på det. Är sååå nyfiken! Sedan blir det att fira Alla Hjärtans Dag ännu en gång. Under tiden ska jag äta mellis, duscha och fixa mig lite. 
 
Dagens outfit. Ja, jag har ju sagt att jag älskar magtröjor. Speciellt i kombination till ett par Nike Air Force. 
Jeans, Cheap Monday / Magtröja, Gina Tricot / Kofta, Second Hand / Skor, Nike Air Force 1 / Mössa, Ärvd.
 
 
 
 
#1 / / ctinas:

Grymt snygg klädstil har du allt!!

Svar: Tack, vad glad jag blir! ;) :*
Aida Lazarian

#2 / / Fanny:

Snygga!

Svar: Tack fina Fanny! <3
Aida Lazarian

#3 / / fia:

Härlig & inspirerande blogg!
Vart har du köpt dessa ursnygga cheap monday jeans & vad heter de ?

/fia

Svar: Tack snälla söta rara du! Jag köpte de på en Cheap Monday outlet för ganska så länge sen. vet inte om just denna tvätt säljs fortfarande.
De heter: Second Skin Very Acid

Hoppas att du hittar dom, Kram! <3
Aida Lazarian