Nerdy Girl -Adventure Time-

 
Kolla mina nya ascoola tights med Adventure Time på!
 
Adventure Time är en jätterolig tecknad serie, så om ni inte sett den innan, gör det! Jag måste hitta något bra att matcha dessa med. Vet inte om det är jag eller sambon som är mest glad över dessa tights, haha. Nu längtar jag i alla fall som fan efter vår, att få ha höga byxor med magtröjor, tunnare jacka, lager på lager. Åh, snart! <3
 
Nästa måste är ett klädesplagg med Catbug på. Älskar Catbug, jag vill adoptera honom. Can we, pretty please?

Det är sambon som redigerat denna bild, den jag gjorde såg ut som ett paint-dokument.. hahaha. Jag tycker att han gjorde ett bra jobb. Tack för hjälpen ;) (nu är det bara headern kvar, eller hur? hehe) 

 
 
 
 
#1 / / Anna:

Snygg bild och SÅ himla snygga ben!

Svar: Tack fina Anna! <3 :*
Aida Lazarian

#2 / / Tilde:

åh vad fina! :)

Svar: Tack söta rara! :*
Aida Lazarian

#3 / / essy:

vilka snygga bralllor!!:D vart har du köpt dom :)?