/ frukost / vardagligasaker /

God förmiddag

 
 
Idag vaknade vi båda upp och ba "aaee, vi tar en sovmorgon". Välbehövligt.
 
I går kväll var vi hos Hugo och Klara på Game Cube-spelkväll (det är en gammal spelkonsoll). Jag och sambon förlorade STORT, världens jävla otur. Så vi får bjuda in dom hit så vi kan få revansch på vårat Game Cube. Sen missade jag melodifestivalen för första gången sen jag var 12 typ, så det måste jag se ikapp i dag. 
 
Nu är mitt och sambons gym-schema synkade, yäy. I morse skulle vi kört ben, men vi kom som sagt inte upp ur sängen, så hoppas det blir i kväll. Jag har sån grov träningsvärk i bröstmusklerna, känner mig torktumlad. 
 
Nä, nu ska jag fortsätta att kolla på Melodifestivalen och äta upp min frukost innan jobbet. Okej, jag måste sluta lägga upp en miljon frukostar. Men det är ju så gott med frukost!!
 
 
 
 
 
 
#1 / / VERONICA - mode & träning:

Men så gott det ser ut! Älskar dina bilder! :) Kramar

Svar: Tack söta du! Puss & Kram! :*
Aida Lazarian

#2 / / Linnéa Alpsten:

Åh vad den frukosten ser underbar ut! :D

Svar: Ja den var riktigt god ;)
Aida Lazarian

#3 / / Sabina:

sv: Sent svar, men tack så jättemycket! Nej, jag använder Gimp :)

Åh vad gott!