/ frukost / vardagligasaker /

Ännu en sådan frukostbild

 
 
God morgon! I dag vaknade jag upp vid 07:30 utav mig själv, det är så skönt att jag har lyckats vända dåliga vanor. Jag och sambon brukar alltid annars somna alldeles för sent och vakna alldeles för sent. Vissa perioder har vi dessutom haft helt olika sömnvanor, det är så trist. Jag vill kunna somna och vakna samtidigt. Och det gör vi nu.
 
Idag blev frukosten detta: yoghurt, banan, blåbär & honungsstekt havregryn och en kopp te.
Har du inte testat honungsstekt havregryn än? Gör det! Såhär gör man:
 
Klicka ner smör i stekpannan, häll på en näve havregryn och klicka i önskad mängd honung. Stek en kort stund. Klart!
 
Jag har börjat följa samma schema som min sambo på gymmet, så i går fick jag lära mig deadlifts och i dag ska jag få lära mig massa nya bröst-övningar. Så jävla skönt att ha någon som hjälper en lite.
 
 
#1 / / Fanny Staaf:

Ser supermysigt ut :)

Svar: Det var ganska mysigt ;)
Aida Lazarian

#2 / / olivias | mode, foto & vardag:

åh vad gott det ser ut!

Svar: Ja du måste testa det! ;)
Aida Lazarian

#3 / / Josäfin Andersson :

Åh vad gott det där ser ut då!

Svar: Hihi <3
Aida Lazarian