<3

 
Alltså yogan var så underbar. Helt seriöst! "Instruktören" var en tjej från Australien, hon var perfekt. Allt var perfekt. Jag var så lycklig när jag gick ut från gymmet att jag nästan fällde glädjetårar. Hon håller i pass varje söndag kväll och varje torsdag förmiddag, så de ska jag boka upp framöver! Jag kommer verkligen att kunna utvecklas där. 
 
Efter yogan skulle jag bara ta en kort runda på stan, alla mina favvis-underkläder är i tvätten så skulle köpa nya, haha, fyfan vad dåligt miljötänk jag har. Hittade massa annat också, på H&M. Jag hade tänkt att bojkotta den affären, så i dag är jag dubbelkass. Jag får fan bättra mig. Är jag förresten den enda som köper tusen likadana trosor till en bh? I dag köpte jag ett rött set med fyra likadana trosor, haha. Matchande underkläder äger.
 
Nu ska jag göra lite Aida-saker som får mig att må bra. Kanske spela lite LoL, rita mandalas och/eller ha hemmaspa. Sedan är det bara att göra sig redo inför gymmet för andra gången i dag. Bröst och triceps tror jag att schemat säger. 
 
 
#1 / / jossi:

Jag har funderat på om jag ska gå på yogapass också, men har inte kommit så långt.. Dra med mig nästa gång! Har en månad på mig att lära mig lite yoga, kan behöva det så jag kan lugna ner mig hemma sen haha

Svar: Ja, häng med på söndag! :D
Aida Lazarian

#2 / / Selin Baser:

Hej! Klickade in på din blogg nyss och vart störtkär. Jag undrar vart du har fått din fina design ifrån? :)

Svar: Men ååh, tack snälla söta rara! Vad glad jag blir! Min design är från blogg.se, man köper den med bloggpoäng, den kostade 10.000. Men jag har ändrat om lite granna ;) Kram :*
Aida Lazarian