/ vardagligasaker /

Period from Hell

 
 
 
 
 
Sitter här med världens mensvärk. Fick hålla mig för tårar på jobbet idag, men bestämde mig ändå för att göra lite ärenden på stan efteråt. Köpte lite naturgodis och avokados för att pigga upp mig själv. Sedan köpte jag en cupcakes-låda (för att frakta cupcakes) från panduro och baslack från H&M (så jag kan börja göra naglar).
 
- Ja juste, sen så gick jag runt, med mensvärken från helvetet, till FYRA olika jävla apotek för att fråga om de säljer menskoppar.
 
Tror ni att de ens visste vad det var? Nej
Tror ni att de hade det? Nej.
 
Dö!
 
 Tack bästavän för tidningarna i alla fall <3
 
#1 / / Tanja:

Tur att du är snygg iaf ;) Ta värmekudde och lägg på magen om du har, det lindrar lite annars kommer jag imorgon och får lindra värken!

Svar: Haha^^ Jaaa!! :D
Aida Lazarian

#2 / / Sofie:

Fin blogg du har!!

Svar: Tack snälla! :)
Aida Lazarian