/ Hem & Inredning / Mat & Bak / Pyssel /

-- Oh you Christmas -- I love you

 
Vilken dag! Jag tog en shoppingrunda på dagen, hittade lite julklappar till älsk och annat smått och gott. Har börjat köpa in saker inför min tjejmiddag jag ska hålla i. Kommer bli så bra. Jag har verkligen så mycket att se fram emot nu. Ska bl.a. planera födelsedagsfest, födelsedags-/tjejmiddag och födelsedagsfika för familjen. Mys <3
Jag älskar verkligen vinter!
 
Efter shoppingrundan kokade jag knäck och pepparkaksfudge. Sedan kom jag på den fantastiska idén att göra egna små papperspåsar att förvara dessa i. Jag tycker att de vart himla fina och riktigt juliga. Jag tog med dessa påsar som en liten gåva till min mamma när vi var där på släktmiddag senare på kvällen. Knäcken tog slut på några få sekunder medan fudgen var lite svårare. Har folk överlag svårare för fudge? haha. Själv älskar jag det!
 
Jag har haft två riktigt dåliga gymveckor, har varit lite småsjuk. Men nu har jag haft tillfälle att äta upp mig lite. Har som mål att gå upp två kilo tills den 13e december. Wish me luck! Nästa vecka hoppas jag att jag är helt frisk!
 
Puss!
 
#1 / / Jonas:

Jag kan bara hålla med dig ^^ Själv tycker jag bäst om att få julbaka och laga julmat :3

Svar: Eller hur! Åh jag har aldrig lagat riktig julmat från grunden faktiskt, det måste jag göra känner jag nu!
Aida Lazarian

#2 / / Jonas:

Det tycker jag absolut att du ska göra =) För det är både kul och lärorikt ^^