/ Aidas hjärna /

Jag har fastnat i normträsket

 
 
Jag vet i alla fall att jag hatar normen om hur tjejer ska se ut.
Alltså FYFAN vad skönt om normen var det som är naturligt,
dvs att tjejer är håriga, för det är vi. Jag är som en gorilla :D 

Jag önskar att jag vågade att stå emot normen och vågade visa mig som jag är.
Men jag är feg, feg för vad andra ska tänka och tycka.
Därför så sitter jag alltid där med rakhyveln,
förbannar mig själv över att jag fallit offer ännu en gång och låtit mig påverkas,
låtit andra bestämma hur jag ska se ut för att få känna mig sexig. 
Och det är mitt fel,
för varje gång jag tar upp den där sabla rakhyveln bidrar jag till att förstärka den onaturliga normen.
Suck..
#1 / / Moralfjant - ung & uppkäftig genushäxa:

Tror verkligen du fångar in det många känner i det här inlägget. Okej om jag använder det på min blogg? Och länkar dej som författare såklart!

Svar: Absolut får du det!
Aida Lazarian

#2 / / Lina:

Äsch. Aida du är vacker! Precis som alla andra <3

#3 / / Mell:

Vad fint skrivet. Jag känner igen mig, och säkert fler med mig.

#4 / / sara:

riktigt bra skrivet, känner precis likadant och hoppas på att en dag ta det där jävla steget att våga, men tillsammans kan man bli starka, vi alla får kämpa på!