All New


Mycket nytt idag. Ser ni att jag har bytt bloggdesign? Jag var så himla trött på den gamla och så fungerade den inte riktigt som den skulle. Den här känns mer clean, plus att inläggen fortsätter att laddas neråt så man slipper bläddra i arkiven (om man inte vill det förstås). Älskar det! Jag har rensat bort onödiga kategorier med, skönt. Vissa gamla inlägg kan se lite konstiga ut nu. Så ni får ha lite förståelse för det. 

Jag tänkte börja med att skriva texten ovanför bilderna istället för nedanför, inte lika snyggt men sjukt mycket smidigare för en läsare. Idag innan jobbet var jag så ambitiös att tog jag bild på allt jag shoppade igår. Duktig tjej. Jag ska visa de bilder jag hunnit redigera. Så får ni se resten i morgon.

Nu sitter jag och dricker Chai Latte. Sambons systrar kommer hit när som helst, vi ska ha filmkväll, så är lite stressad med att få upp detta inlägg haha.

Här är lite grejer jag fick med mig hem från stan igår:
  
Den här tröjan är från Mary-Kate & Ashley Olsens kollektion för BikBok. Måste säga att den är tusen gånger snyggare på. Nu ska jag bara hitta en förbaskad hatt i min storlek så blir det preppy as hell ;) 299:-

En pälsjacka 499:- och en body 149:- från H&M. Har velat ha denna pälsjacka hur länge som helst, trodde den var helt slutsåld så blev sjukt glad när jag hittade en ensam stackare kvar i affären. Älskar bodyn med, den har djup rygg.
 
 
 
#1 / / nikolina:

sv, åh, ja jag älskar den jag! Den är från nelly.com

Svar: Åh, då måste jag kika om den finns kvar :D
Aida Lazarian

#2 / / nikolina Pettersson:

jaa gör de :D och bodyn.. finns den på hm.se??? :o :D DÖR SÅ SNYGG! Så vi kan ju byta den emot träningstightsen ;)

Svar: Nae den finns tyvärr inte på hemsidab vad jag sett, men de är ganska ny i butik om du bor nära någon som har divided :D Haha ja de vore inte så dumt ^_^
Aida Lazarian

#3 / / nikolina Pettersson:

ååh.. jaa får hoppas jag kan hitta den ändå då!:) haha :)