/ Skola / vardagligasaker /

Mina helger är alldeles för korta

 
Idag gick jag till skolan även fast jag har feber, känns som att man missar så mycket annars. Vi börjar liksom med någon nytt varje dag nästan. Den här matten skiljer sig så mycket från den "vanliga" matten som vi läste i gymnasiet. Det här är mer logiskt tänkande, vilket jag är bättre på. Det är som att min hjärna hinner ikapp, jag ser rätt svar, fast jag kan inte sätta ord på varför det blir som det blir. Jag bara ser det. Det är bra på ett sätt, för de går snabbt, men samtidigt så missar jag HUR man räknar ut något. Vilken väg man ska gå. Blir galen på mig själv.
 
Den här terminen vet jag ärligt inte hur jag ska räcka till. Jag har alldeles för höga krav på mig själv, jag tror det är ganska vanligt nu förtiden. Jag vill vara bäst på allt jag gör, men det fungerar liksom inte. När jag kommit hem från skolan är jag så sjukt trött. Orkar inte göra ett skit, varken laga mat, städa, plugga, umgås, blogga, äta, duscha m.m. ingenting orkar jag! Vill lägga mig och sova på en gång typ. Allt känns kaos här hemma, saker överallt. Men jag vet inte, det kanske är för att jag varit och är sjuk nu som jag är så trött. Hoppas det blir bättre sen.

För ett bra tag sen la jag upp en bild på instagram där jag har på mig mina Levis-shorts från Batoko. Batoko såg denna bild och valde att reposta MIN bild på deras instagram! Så jävla coolt, min instagram blev skapligt spammad efter det, haha. Kan säga att jag blev chockad över hur många likes och snälla kommentarer den fick..
 
 
 
#1 / / Anna:

FRÄÄÄÄÄNT :D