/ Dans, Träning & Hälsa / frukost /

Honungsstekt havregryn

 
 
 
Godmorgon. I morse körde jag mage på gymmet, nu sitter jag och äter min frukost. Jag testade att steka havregryn med lite smör och honung som jag nu har på min yoghurt. Det blev jättegott! Jag ska nog rosta havregryn på riktigt ikväll och förvara i en burk så jag kan ha det till mina frukostar. 
 
Minns ni när jag sa att det skulle bli kul att bara läsa matte den här terminen? Jag tar tillbaka det. Tänk er att bara plugga matte varje dag, flera timmar om dagen. Sjuk träningsvärk i hjärnan och frustration när det inte går. Eller, det är nog faktiskt fortfarande kul att bara läsa matte, bara väldigt utmattande. Så jag tar tillbaka att jag tog tillbaka de jag sa.. mindfuck.
 
Okej, alla mina senaste inlägg ser likadana ut med frukostar. Kan säga att det här bilden nedan var jävligt svår att redigera då det fortfarande var mörkt ute när jag fotade. Ahja. Ni får stå ut ;)
 
Knäckemacka med skinka & paprika, apelsinjuice och yoghurt med blåbär, mango & honungsstekt havregryn.
 
 
#1 / / Thea:

Det ser jätte gott ut!

Svar: Det var riktigt gott! Du måste testa ;)
Aida Lazarian

#2 / / felicia:

ser gott ut :)

Svar: Det var riktigt gott, du måste testa! :D
Aida Lazarian

#3 / / Hemma Hos Felicia:

åh så gott!!


Sv: ja påtal om design! Har försökt hitta någon med lika design som mig eftersom jag har svårt att få in en header på bloggen! Hur gjorde du? :)

Svar: Tack!
Oh vet du att jag hade problem med det också, det var min sambo som till slut hjälpte mig. Här kommer en guide som jag hoppas ska vara lätt att följa, annars så får du fråga.

Ladda upp din header i arkivet, kopiera sedan länken till den fullstora bilden.

Gå in på Design -> Html redigeraren
gå in på "Startsida", tryck upp sökrutan, (på min mac får jag upp den genom att trycka cmd+f). Sök efter "header" och försök hitta det avsnittet här nedan:





Hoppas det fungerar! Och säg till hur det går!! :D Lycka till ;) <3
Aida Lazarian

#4 / / Hemma Hos Felicia:

sv: åååh det syns inte, avsnittet som du kopierade :( men annars har jag kommit så långt, men vet dock inte riktigt vart jag ska lägga länken!


Svar: Åh nej! vad irriterande! Det står "header, blog.url" Så kolla där. Ditt bloggnamn borde stå där just nu, och jag antar att det är där du ska byta ut den texten mot din header ;)
Aida Lazarian

#5 / / Hemma Hos Felicia:

sv: är du säker, eftersom att för mig kommer det fel i kodmallen då jag lägger dit min länk! :/

Svar: Det är där jag ändrar i alla fall. Men om det inte går så måste det blivit något fel på vägen.. klistrar du in rätt slags länk?
Aida Lazarian

#6 / / Hemma Hos Felicia:

sv: aarå, jag borde nog klistra in rätt länk. Men har ingen aning om varför det inte funkar! :)

Svar: Men ååh, då vet jag inte vad problemet kan vara :(
Aida Lazarian

#7 / / Anita:

Mysig bild :D

Svar: Åh tack :D
Aida Lazarian