Ombre!

 

 
 
Jacka Vila / Leggings Nelly / T-shirt Cheap Monday / Skor Dr.Martens / Korshalsband JFR / Munktröja & Klocka Gekås / Kedjehalsband Gina Tricot
 

Samlade mod för att ta bilder utomhus, är trött på min vita vägg som bakgrund. Jag är fortfarande lite osäker på håret, ibland hatar jag det och ibland älskar jag det. Jag tycker att det kanske blev lite för orange. Vad tycker ni?
 
Jag har hunnit göra ungefär hälften av min lista som jag skrev tidigare. Nu ska jag göra Peanut Butter Cups.

 
 
#1 / / Lina:

Snyggt men skulle hellre haft orange hår och ljusa toppar! Men det är ändå fint och väldigt annorlunda! :):):)

Svar: Haha, jag skulle verkligen inte passa i det dock xD Tycker till och med att det här är lite för ljust^^
Aida Lazarian

#2 / / Tanja:

ASSNYGGT!!! Nathalie här borta håller med ;)
Im in love!!!! Du passar verkligen asbra i det!
Haha skulle du haft tvärtom skulle du sett ut som en skaplig white trash xD så nej sådär var bäst

Svar: Fan vad bra!! Känner att din åsikt väger mest här ^_^ Hahahahahahaha!!! Alltså ÅÅH, skulle nästan färga så för din skull ;) Hälsa N ;)
Aida Lazarian

#3 / / Tanja:

ASSNYGGT!!! Nathalie här borta håller med ;)
Im in love!!!! Du passar verkligen asbra i det!
Haha skulle du haft tvärtom skulle du sett ut som en skaplig white trash xD så nej sådär var bäst

#4 / / Klara:

Snyggt !!!! :D

Svar: Tack!! ;* :D
Aida Lazarian

#5 / / FlizanLizan:

Snyggt :D

Svar: Tack! :*
Aida Lazarian

#6 / / Sofie:

Sjukt snyggt!

sv: Men taack snyggo!!

Svar: Tack! :*
Aida Lazarian

#7 / / Malin:

Så snygg outfit!

Svar: Tack!! :D
Aida Lazarian