Plus sex kilo

 
Okej, här kommer ett renodlad träningsinlägg (och en outfit). Är en inte sugen på det så kan en sluta läsa. 
 
I dag visade vågen sammanlagt +6kg från min lägsta vikt och en vikt jag inte haft på tre år sedan jag då gick på Lunnevad och tränade c. 8h/dag. Efter att jag började med mitt träningsschema för 4 veckor sen har jag gått upp 3kg. Nästan ett kilo i veckan. Det känns helt jävla fantastiskt! Jag tror inte ni anar!! Skulle kunna gråta nu av lycka. Jag ser frisk ut, jag är frisk och har mera energi. Vågar dock inte lägga ut före- och efterbilder än.
 
Jag vet att man inte ska lita fullt ut på BMI, men jag ser det mer som ett ungefär och inte som helt sant.
 
Lägsta BMI: 15,6 (vilket är helt sjukt)
Dagens BMI: 18 (nästan normalviktig!)
 
Förra veckans träning:
Måndag: Bröst & Triceps
Tisdag: Ben
Onsdag: Bröst & Rygg
Torsdag: Yoga, Axlar, Traps & Mage (två träningstillfällen)
Fredag: Biceps & Triceps
Lördag: Ben
Söndag: Yoga
 
Nu jävlar är jag peppad inför ännu en vecka!
 
Skor, Dr.Martens / Jeans, Ge-Kås / Skjorta, Gina Tricot / Jacka, Solo / Väska, H&M / Klocka, Ärvd
 
 
#1 / / Elsa:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

Svar: Tack söta du! <3
Aida Lazarian

#2 / / Ellinor :

Herregud så duktig du är! Nästan så jag också fäller en liten tår :) så glad för din skull! <3

Svar: Men Ellinor, fan vad söt du är!!!! <333
Aida Lazarian

#3 / / Ida:

Svar: Tusen tack - vad glad jag blir!! :)
Stort grattis till din viktuppgång. Riktigt bra kämpat! Du strålar!

Svar: Åh vad gulligt sagt av dig, blev verkligen så himla glad av din kommentar! tack! :D
Aida Lazarian

#4 / / Lina:

KUUUL när det går åt rätt håll! jag älskade när jag hamnade över 18 i bmi ockås, skulle vara intressant att se vad det ligger på nu, man ska inte tänka för mycket på det såklart men lite vägledning är det ju :)

Svar: Ja, jag håller med dig! :D :*
Aida Lazarian

#5 / / Agnes Eriksson:

sv: åh tack fina du!
åh är så glad för din skull, fortsätt kämpa! kram

Svar: Tack söta du! <3
Aida Lazarian

#6 / / Maya Lundberg:

Hej:) Va gärna med i min tävling där du kan vinna en todiefor bikini, kram!

Svar: Absolut ;)
Aida Lazarian