Originalbilden

 
Blir en lång dag i dag. Efter jobbet ska jag till sambons pappa (där sambon + systrar är) och sen blir det yoga och efter det gym. Jag hann med lite LoL- spel innan nu, gjorde min första backdoor och vi vann! Det blir lätt en lapp i min minnesburk om det. 
 
I dag blir det extra mys på jobbet, Ellinor har med sig gott te och jag ska ta med mig mina hemmagjorda proteinbars. De blev väldigt bra, lägger upp recept här i dag eller i morgon. Nu måste jag fixa mig och skynda mig.
 
Jag älskar min bandana :)
 
#1 / / Saragunmarie:

SV: Ja, visst är det snyggt med sleeve?! :)

Svar: Verkligen!!! <3
Aida Lazarian

#2 / / Saragunmarie:

SV: Tusen tack!! Jag använder min mobil (Nokia Lumia 720) och min systemkamera (Canon 600D) :) Kram!

Svar: Åh tack för svaret! :D
Aida Lazarian

#3 / / MATILDA:

fin bild!

Svar: Tack!! <3
Aida Lazarian

#4 / / elin:

snygg bild!!

Svar: Tack!! <3
Aida Lazarian

#5 / / Bohista - be cool and do yoga. :

Vackra själ :)

Svar: Tack fina du <3
Aida Lazarian