/ Mat & Bak /

Hemmagjord Lemonad, Recept

 
Måste dela med mig utav det här receptet! Jag fullkomligt älskar Lemonad, det är det bästa jag vet, sur, lite söt och iskall, mums! Så uppfriskande gott. <3
 
Nu ska jag och sambon åka iväg till mina föräldrar där det är en stor familjemiddag. 
 
Jag kom på en sak som jag kanske måste nämna! Häll inte i all sockerlag i samma glas, bara lite grann i taget och smaka sen av. Kan bli förbaskat sött annars ;)
 
 
#1 / / Frida:

Oh, vad bra med ett recept! Jag älskar också lemonad, det är så himla gott! :)

Svar: Håller med dig! Det är svårt att inte älska det :D
Aida Lazarian

#2 / / Ellinor:

Ååh det där gjorde min dag!! Jag är en riktig lemonad-fantast, men lyckas aldrig få till den perfekta. Nu måste jag prova genast!<3

Svar: Då måste vi åka longboard OCH dricka lemonad :D Ja ja ja ja!! Testa :D <3
Aida Lazarian