/ frukost / vardagligasaker /

Favorit i repris

 
Jag stannade hemma från skolan i dag också. Har kvinnovärk, ont som attan och så tycker jag lite synd om mig själv. Jag har alltid som ondast de två första dagarna, som jag i princip gråter mig igenom.
 
Men! Känner på mig att det kommer bli en bra dag ändå det här. Ska blanda lite produktivitet med roliga saker. Dock ska jag INTE skriva någon lista denna gång för den gör mig bara stressad. Snacka om kontraproduktivt när jag försöker ha en nice dag liksom. Jag startar dagen med frukost och att titta lite på min nya favoritserie "Good Wife". 
 
Gissa vad jag åt för frukost i dag? Haha..
 
 
 
#1 / / Lina:

ibland måste en tänka på sig själv och göra saker en själv mår bra av! stanna hemma och ta det lugnt idag Aida, det är du värd! <3

Svar: :* <3
Aida Lazarian