Färga jeans svarta

 
Blev inte så mycket gjort i skolan i dag. Längtade hem. Finns så mycket roligare saker här så som sambon, katten, datorn, musik, sol m.m. Plus att det släpptes ett nytt avsnitt Grey's Anatomy i USA i går, ska leta upp det. 
 
I går färgade jag mina Dr.Denim jeans svarta med Nitor textilfärg. Det finns bl.a. HÄR. Jag kan VERKLIGEN rekommendera detta! Det var väldigt lätt och mina jeans ser ut som nya, de är fan svartare nu än när jag köpte dom. Skitsnyggt! Nu känns det inte lika panikartat att hitta de där perfekta svarta rumpjeansen eftersom att jag har ett par nu. Om ni kollar på tidigare outfits med dessa jeans så kan ni nog se skillnaden! 
 
Vet inte varför det ser ut som jag fotat dessa bilder med en potatis. Kan vara kameran som är dålig eller jag som använder fel inställningar. Jag har i alla fall lovat mig själv att lära mig fotografera ordentligt innan jag lägger pengar på en ny kamera.
 
Jeans, Dr.Denim / Skärp, GeKås / T-shirt, pojkväns / Klocka, Ärvd / Skor, Dr.Martens 
 
 
#1 / / Emma:

Fin du är!! :)

Svar: Ska du säga! ;)
Aida Lazarian