tolv timmar kvar till tenta

 
Nu har jag kommit hem från en nästan 12-timmars lång skoldag. Sitter här och tänker på att det är salstenta om tolv timmar. TOLV! Det är jättenära, knyter sig lite i magen när jag tänker på det. Btw så klarade jag senaste tentan!
 
I den matten vi läser i skolan tränar vi på att se mönster, samband och att göra formler för samband. Jag är en människa som har sjukt lätt för att se mönster, det är också något som jag dessutom har tränat på. Detta gör att min vardag mer eller mindre eskalerat nu och jag börjar leta och se mönster överallt. Lite crazy-varning på den.
 
Mina ögon dras automatiskt till alla olika slags sifferkombinationer, och genast börjar hjärnan gå på högvarv. "Hur många primtal finns det, hur många kan jag skapa, hur mycket faktoriseringar finns det, vilka tal kan jag dela med varandra, kan jag hitta ett tal som går att dela med alla....". Egentligen blir allt jag ser till mönster, så som ord, fönster, bokstäver... 
 
Hann ta lite outfitbilder innan jag sprang till bussen i morse. Men fick savea dom med lite filter nu pga dåligt ljus. 
Jeans, Ge-Kås / Linne, Second Hand / Skjorta, från klädbytardag / Klocka, mammas gamla / Skor, Dr.Martens
 
 
 
 
#1 / / Lina:

lycka till imorgon nu Aida! it will go great! :D!

Svar: :D <3 :*
Aida Lazarian

#2 / / ida foto. ♛:

jättesnyggt!

Svar: Tack! :*
Aida Lazarian