Min finaste ägodel

 
God morgon. I dag vaknade jag tidigt utav mig själv. Solen lyser in. Härligt. Funderar på vad jag ska göra utav dagen. Känner för att vara produktiv i alla fall. Städa, spa:a lite, plugga, laga något gott m.m. Är lite sugen på att baka och bjuda över någon/några kompisar. Hur som så känner jag på mig att det kommer bli en bra dag!
 
Nu ska jag upp och fixa en god frukost.
 
Min dator är mitt allra bästa köp. Har haft den i över 1,5 år och älskar den fortfarande lika mycket. <3
 
 
#1 / / Marie Bergman:

Ja den är rätt oslagbar faktiskt =)

Svar: Hihi ^^
Aida Lazarian

#2 / / Tommy:

förstår det :)

Svar: ;)
Aida Lazarian

#3 / / kaffehörnan:

Låter inte alls dumt

Svar: Verkligen inte ;D
Aida Lazarian

#4 / / Sandra Karlsson:

Har också en sån data, helt underbar är den!

Svar: Jag håller med!! :D <3
Aida Lazarian

#5 / / Linda Lövberg Hjären:

snygg dator :)

Svar: Tack! :*
Aida Lazarian

#6 / / Adriana Cajani:

Förstår det hahah :D

#7 / / kaffehörnan:

Har du haft en fin dag