A lot of white and a little bit of fur

 
I dag har jag suttit i skolan i flera timmar med min grupp och gjort grupparbete, vi ritade flera olika diagram, pratade, lunchade och fikade. Det var väldigt kul faktiskt och vi blev i princip klara med allt.
 
I går var jag som sagt på Actic med Liv och dansade/koreograferade till hennes streetgrupper. Fy fan vad härligt det var. Vi jobbade på så sjukt bra tillsammans och fick ihop ganska mycket material som var så roligt! Varje gång man dansat efter en längre period får man sjuk träningsvärk i nacken, i alla fall jag som älskar att slänga med håret ;)
 
De senaste dagarna har jag verkligen försökt att ha vårkläder på mig för att bevisa att våren är här! (Japp, det är mina kläder som bestämmer det, inte alls högfärdig). Jag minns för några år sen, då var vita jeans typ det värsta man kunde ha på sig. I dag tycker jag att det är sjukt snyggt. I alla fall mina vita jeans, de sitter så bra och är så sköna! - Och nej, jag hade faktiskt inga vita strumpor..
 
 
Skor, Nike Air Force / Jeans, Lager157 / Skärp, Gekås / Linne, BikBok / Kofta, Lindex / Klocka, ärvd / Jacka, H&M / Väska, H&M /
 
 
#1 / / Mia:

Gud vilken fin blogg! Älskar hedern :)

Svar: Åh Tack fina du, vad glad jag blir !! <3
Aida Lazarian

#2 / / Melanie:

Vilken himla söt topp!

Svar: Tack snälla! :D <3
Aida Lazarian