/ Aidas hjärna / Kärlek /

Underbara sara

 
Jag måste visa två helt underbara bilder från i går på Sara.
 
Det är helt sjukt hur lika vi är. Vi har mött samma motgångar, vi har levt samma liv på olika platser. Vi har stått på samma kant, trott att vi varit ensamma men bara inte kunnat se varandra innan. 
 
Jag minns första dagen i 7an, vi satt i en ring i klassrummet och jag kollade på ditt fina hår. Jag såg något hos dig som jag såg upp till, och jag minns att jag tänkte "henne ska jag bli vän med". Jag trodde att jag var ensammast i hela världen och att du kom från en annan planet med dina blonda lockar. Jag trodde att jag var ensammast i hela världen, när du egentligen stod på samma plats som mig. Och den känslan när vi båda berättade, när båda kom på att vi delade samma hemligheter,
kunde inget stoppa oss. 
 
Och även när vi varit ifrån varandra en längre tid, har båda utvecklats till två människor med samma grundvärderingar och tankesätt. Du är nog seriöst min andliga syster. Du är den finaste jag vet och jag är så tacksam för allt du har gett mig.
Bara så att du vet det Sara.
 
Du kommer aldrig att bli av med mig. Jag kommer stötta dig i allt. Jag kommer att vara den som säger "Vi Kör!" om du vill råna en bank (fast låt oss inte göra det...än). Jag kommer vara den som möter motgångar och framgångar med dig, jag ska sörja med dig när du behöver det, peppa dig när du behöver det och jag ska dra upp dig när du inte orkar själv. Bara så att du vet. <3
 
 
#1 / / Madde:

Fina bilder! Det är en härlig känsla i dem :)

Svar: Tack vad snäll du är. Jag håller med dig! :)
Aida Lazarian