/ Aidas hjärna / Dans, Träning & Hälsa / Mat & Bak /

Lunch & funderingar om mat

 
Jag har upptäckt två saker som får mig att gå upp i vikt:
 
1. Träna VARJE dag
2. Äta fyra bitar morotskaka om dagen 
 
Inget utav de känns något vidare hälsosamt. Dock så handlar väl båda alternativen om matintag, kan vara så att jag har större aptit när jag tränar. Men å andra sidan tycker jag inte att det är så stor skillnad på mitt matintag de gånger jag tränar och de gånger jag inte tränar. Ska börja föra matdagbok (OCH vattendagbok, då blir Naula glad, haha). Vad jag vet är i alla fall att jag har svårt att äta överlag efter klockan 17-18. Annars är det ganska stabilt innan dess.
 
Dagens Lunch:
Quinoa
Kyckling
Paprika
Broccoli 
 
#1 / / Mikxki:

Det ser riktigt gott ut :)

Svar: Tack, det var riktigt gott också! :D
Aida Lazarian