/ Dans, Träning & Hälsa /

- - Jag ska gifta mig med - - den här koppen

 
Nu är jag hemkommen från akupunkturen, undrar om jag kommer bli lika utslagen som sist. Jag har i alla fall förberett mig och krupit ner i soffan med min gosiga filt och en värmekudde. Med mig har jag avokado - Finn Crisps och grönt te. Den här koppen fick jag av Klara och Hugo när jag fyllde år. Jag har inte använt den innan så i dag var ett utmärkt tillfälle då jag precis börjat med grönt te. Nu undrar jag hur fasen jag har klarat mig utan den?!
 
Okej, jag hatar när bloggar förvandlas till ett instagramflöde, men jag har inte så många instagrambilder på bloggen så den här gången får det bli så (aidalazarian @instagram).
 
 
 
 
#1 / / Ellinor:

Åhh en sån måste jag införskaffa mig!! <3

Svar: Håller med!! <3
Aida Lazarian

#2 / / Johanna:

Åh så gott med avokado!

Om du vill får du gärna vara med i min tävling om en valfri bikini från To Die For http://johannas.vionno.se/tavlingar/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for/#comments Kram

#3 / / Jennifer:

Åhh, häftig kopp! :)

Svar: Tack!! <3
Aida Lazarian