/ Aidas hjärna / Dans, Träning & Hälsa / frukost /

Jag måste sluta vända på mig ut och in

 
Det är så tråkigt nu när vi inte har skola så ofta, plus att jag har blivit så sjukt skol-lat. Har inte ens beställt de nya kursböckerna eller kollat igenom studiehandledningen. Bläh! FInns betydligt roligare saker att göra. 
 
Funderar på vad jag ska göra i dag, har bara inbokat ett besök hos Naula vid 15:30. I söndags pratade hon om en ny teknik som hon ville testa i dag på mig, ska bli spännande. Hon är ju helt underbar. Hon är som en livscoach, kurator, dietist, läkare, vän...
ja allt på samma gång. Det känns så tryggt.
 
 
 
Frukost:
Mango- & avokadosmoothie
Finn Crisps med avokado, tryffelsalami & paprika
Grönt te
 
 
#1 / / Josefine Andersson:

Men smasssk!

sv: Jomen visst vettu - passar prima som en del av frullen :D
KRAM