/ Aidas hjärna / Kärlek / frukost /

I want to make you laugh

 
I dag vaknade jag 07:30 utav mig själv. Jag älskar att slippa bråka med alarmet på morgonen. Hela dagen blir mer harmonisk. Jag lever ett ganska stressat liv så nu försöker jag verkligen att få till de där korta lugna stunderna varje dag. T.ex. lyssna på lugn musik och rita mandalas tills jag somnar på kvällen. Märker redan stor skillnad. Underbart. 
 
I går fick Han gula tulpaner av mig, för att Han är Han och Han är bra.
Han frågade om jag valde just gula för att det påminde mig om hans hudfärg.. erhm?
 
I dag blev frukosten likadan som i går. Recept HÄR. Har ni testat än?
 
 
#1 / / Filippa:

Så söta bilder!

Svar: Tack fina du :*
Aida Lazarian

#2 / / Fanny Jaensson:

Vilken fin blogg du har!

sv: Ja det var super gott!
Haha ja, jag totalt brände den ;)

Svar: Tack söta du! <3
Haha, det brukar hända mig med XD
Aida Lazarian

#3 / / Camilla:

Sitter och äter chiagröt precis i detta nu, det är verkligen jättegott :D Jag litade på ditt omdöme med havregrynen och det var ju gott, så var tvungen att testa detta med :D

Svar: Åh vad glad jag blir!! :D <3
Aida Lazarian