/ frukost /

Grapefruit

 
God morgon! I morse vaknade jag vid sex, men tvingade mig själv att sova liite längre. Har suttit i vardagsrummet med mitt täcke, ätit frukost och kollat på nyhetsmorgon. Om knappt två timmar ska jag till jobbet. 
 
I går var jag hos Sara och kollade på mello. Vi pratade lite om bloggar och bestämde oss för att jag skulle fixa en design till henne så att hon kan börja blogga. Yääy! Ni kommer att älska henne, för hon är grym :)
 
 
Morgonens frukost
Svartvinbärste med mjölk
Naturell Yoghurt med honungsstekta havregryn & blåbär
En halv grapefrukt
 
 
#1 / / Jasmine Lundvall:

Åh vad gott!!

Svar: Favoritfrukosten :D
Aida Lazarian

#2 / / Annika:

Gott!

#3 / / Camilla:

Gott! :)
Prövade honungsstekta havregryn, supergott!

Svar: Åh vad roligt att du testade och att du tyckte det var lika gott som jag gör! :D ;)
Aida Lazarian

#4 / / ♫♪ sandra - en musikblogg:

gott!

Svar: Ja, du måste testa! :D ;)
Aida Lazarian