Gårdagens middagsoutfit

 
Efter jobbet så fick jag med mig Sara till Honeycomb för att äta frozen yoghurt, sjukt överskattat men det är ju så kul att välja tillbehör! Sedan drack vi lite te här hemma. Nu är jag hemkommen från yogan, känns som jag håller på att bli magsjuk, hoppas på att det bara är en yoga-bieffekt.
 
 
I går var jag som sagt på middag, det blev kjol, magtröja, strumpbyxor och några enkla ringar på fingret.
 
#1 / / Felicia:

Fint!

Svar: Tack söta du! <3
Aida Lazarian

#2 / / Henrietta:

Åh så fin kjol! varifrån är den? :D

Svar: Tack vad gullig du är! Den är från H&M ;D
Aida Lazarian

#3 / / Ellinor:

Så fint det blev tillsist, efter alla femtioelva byten! ;)

Svar: Haha jaa eller hur!! Tack :D
Aida Lazarian

#4 / / OLIVIA:

Såå fint!

sv: men åh gulle,tack:D
kramis ♥

Svar: Tack ;) <3
Aida Lazarian