Crêpes Crêpes Crêpes

 
I dag var det en chilldag i skolan, åkte direkt därifrån till läkaren. Alltså, om ni läste inlägget innan vet ni att jag ville sluta med mina allergitabletter. Gissa vad som hände i stället? Läkaren DUBBLERADE min dos och jag fick typ FEM NYA mediciner också. Haha herregud..
 
Ja juste, för er som är rädda för akupunktur, var inte det! Kan säga att det gör tusen gånger mer ont att ta blodprov.
 
Efter läkarbesöket gick jag ner till stan för att köpa massa nytt te! Fem olika sorter blev det, spännande! Sedan stötte jag på sambons systrar på stan, gick runt i affärer med dom och avslutade det hela med Crêpes. Först åt vi matcrêpes och efter det efterrättscrêpes, fy fan så jävla gott! Håller på att dö mätthetsdöden nu. Har ni inte käkat på Ammos i Linköping än så gör det! HÄR kan ni gå in och kika på deras hemsida. 
 
Här får ni världens mest fula kompositionerad (jag fick googla stavning på det ordet) outfitbild, är för trött för att bry mig så pass mycket att jag gör en ny. 
 
 
#1 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Maken jobbar där så jag får tips honom om det om han äter ute någon gång ;-)

Svar: Det tycker jag verkligen! :D
Aida Lazarian