/ Aidas hjärna / frukost / vardagligasaker /

Baguette direkt från ugnen

 
 
Jag har hittat två kameror som jag vill ha, en lite mer budget som kostar 5000:- och en drömkamera som kostar 21.000:-. Det känns jävligt onödigt att köpa en så dyr när man bara är hobbyfotograf liksom, men samtidigt så tycker jag att det är så himla kul med fotografering och redigering och jag tror att jag kommer fortsätta med det länge. Och om det är så så känns det nästan lika bra att köpa en riktigt bra kamera från början. Men jag får nog hitta en som är emellan dessa två. 
 
 
I dag vaknade jag klockan 05:00 och var klarvaken, så nu äter jag frukost nummer två.
 
Vindruvor, mango & banan
Baguette direkt från ugnen med ost & paprika
Grönt citrus-te
 
 
#1 / / Irre:

Var gärna med och tävla om en To Die For bikini på min blogg! Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.

#2 / / Irre:

Sv: Tack! Nikon D3100 :)

#3 / / LouiseMonica ♡:

Åh vad härligt och gott det ser ut ♡

Svar: Tack! :D <3
Aida Lazarian

#4 / / Louise:

Om du är sugen på en lite dyrare kamera, leta bland begagnatannonser. Och även de billigare kamerorna är grymma och kan uppgraderas med dyrare objektiv :)
Köpte själv ett dyrare kamerahus (begagnat) men med lite billigare objektiv. Bilderna är fortfarande grymma men skulle kunna vara bättre :)
Ett litet tips bara :)

Svar: Tack så jättemycket för tipsen! Jag har faktiskt funderat lite på det du säger. Det är nog värt att lägga ner lite extra på objektivet i alla fall. Den kameran jag har nu är så gammal så det finns knappt till den, annars hade det kunnat vara en lösning :) Kram! <3
Aida Lazarian