/ Dans, Träning & Hälsa /

Tjejkväll på Intersport

 
Ja, ni borde ju kunna lista ut vad jag gjort idag, eftersom att alla mina dagar i princip ser likadana ut. Gym på morgonen och sen räkna matte i flera timmar. Min hjärna är så jävla trött, orkar inte göra ett skit typ efter att jag kommit hem från skolan. Dock så var jag tvungen att koka lite kola förut / sockerberoende. 
 
Igår var jag som sagt på en tjejkväll på Intersport, var där med Jossan och hennes mamma. Man fick 25% på valfri vara, 100:- rabatt på en sport-bh och en goodiebag om man handlade för över 500:- Jag tänkte först och främst kolla på ett par nya träningsskor, behöver verkligen ett par! Men självklart så hittar man allt förutom det man söker.
 
Jag kom i alla fall hem med en sport-bh och två tråningstights, vilket jag också behövde. Med rabatten gick det sammanlagt på cirka 1550:- Men jag menar, man får ju så mycket pengar av CSN, så något måste jag slösa på...
 
 

Goodiebagen som innehöll en tygväska, ett hopprep från Energetics, en reflexväst (i rosa spets!!? från Rönisch), en body butter från The Body Shop, en liten handduk från Casall, ett armband och en rawfood-boll (?) från Hälsofreak. 
 


Sport-bh från Nike. Ångrar mig att jag inte köpte en till i gult. Kanske gör det senare. 349:- LÄNK


 
Träningstights från Röhnisch. Dessa är lite tjockare och är sjukt sköna. Perfekta att köra ben i. Älskar byxor man kan vika ner vid midjan och med sömmar över rumpan. Så dessa var perfekta. Kanske lite stora bara. 699:- LÄNK


Träningstights från Casall. Fick tag på ett par 34:or! Den här bilden gör inte rättvisa, om ni är sugna på nya träningstights måste ni testa dessa! De sitter sjukt bra över benen och känns så jävla bra. 799:- LÄNK

Det bästa av allt med båda träningstightsen? De är inte genomskinliga!! ;D

 
 
 
#1 / / Dora:

Vad fin blogg du har!:)

Svar: Ska du säga!!! :*
Aida Lazarian

#2 / / Dora:

Vad fin blogg du har!:)