/ vardagligasaker /

Ibland får man vara trött & ibland får man vara trasig

 
Hej! Blev ett väldigt sent inlägg idag. Jag har pluggat 8:00 - 14:00, och sedan skrivit min första salstenta i matte. Den gick sådär, den var så lätt så att jag gjorde massa slarvfel. Men den var rolig så den känns mer än ok att göra om.
 
Efter skolan var jag och sambon förbi syrran. Åt lite med dom och min bror + familj. Min syster har köpt en liten Jack Russel valp. Alltså, åååååhh. så jävla söt! Vill verkligen ha en hund nu. Jag och sambon har pratat lite om att skaffa en, och detta gjorde verkligen inte längtan lättare att hantera.
 
Annars så är jag superförkyld nu. Men det är ju alltid så när jag kommit igång med träningen. Jag tvingade mig till Espresso House i stan förut för att köpa en ny burk Chai Latte. Jag tror jag överlever denna vecka också!
 
Ah alltså, jag märker hur osammanhängande detta inlägg är, men ni anar inte. Jag är helt trasig. Trött, utmattad, potatismos-hjärna, förkyld, feber m.m. Ska krypa ner i sängen. Vi hörs i morgon!