Train like you've been picked for the hunger games

 
Fyfan alltså, min kropp är helt mörbultad. Tror jag behöver vila lite från träningen. Det gör ont, överallt! haha. Det här är mitt nya motto i livet: Train like you've been picked for the hunger games. Jag ska äta, sova & leva det.
 
Nu sitter jag och äter frukost, redigerar bilder och gör mig samtidigt redo för skolan. På fredag har vi den stora matte-tentan. Det är tydligen bara 18 pers från klassen innan som klarat den, resten ska skriva den med oss. Fattar ni hur sjukt det är? 18 personer av cirka 60 (?) har klarat den. Och under ett år får man chans att skriva 2-3 omtentor. 
 
I dag trotsar jag vädret i klädväg, känns bra, än sålänge i alla fall.
 
Jeans, Dr Denim / T-shirt, H&M / Skjorta, Cubus / Klocka, ärvd av mamma. Tror det blir mina Dr.Martens till detta.
 
 
#1 / / Linnéa Alpsten:

Snygg outfit! Och bra träningsmotto, hah :)

Svar: Tack söta rara! Hah ja visst är det?! :D
Aida Lazarian

#2 / / elin stridh:

göra ett bloglovinbyte? :D