/ Kärlek /

Rosor

 
De flesta inlägg från och med nu och några dagar framöver kommer troligtvis handla om Alla Hjärtans Dag. Vi firar den liksom fre-mån. Sambon har beställt ett paket till mig som blivit försenat, så det får jag på måndag. Vi har ett parspel som vi planerat att spela då också + att min present blir lite mer aktuell då ;)
 
I går fick jag rosor, en ask med geléhjärtan och chokladhjärtan. Sedan hade sambon varit iväg och köpt små hjärtformar och massa melon. Så jag fick melonhjärtan i min hjärtskål! :D Gulligt! Sedan beställde vi hem god mat, ritade Mandalas och spelade Game Cube tillsammans. Verkligen en supermysig dag.
 
Det är så tråkigt att de flesta är anti Alla Hjärtans Dag. Jag menar, bara för att någon visar extra mycket kärlek då betyder det inte att den inte kan göra det alla andra dagar också. Men folk verkar tro det. Om det finns en dag för att uppmärksamma kärlek så borde den firas! Jag firar ju hellre kärleken än att Jesus återuppstod från de döda liksom.
 
I dag har vi gymmat och så köpte vi nya pennor till våra Mandalas. Det är så viktigt att man ritar med bra pennor och med färger som man älskar. Nu ska skriva lite lappar till min minnesburk och sedan rita på min Mandala med dom.
 
 
Älskar den här bilden. Fina rosor i min fina Mason Jar, på mitt fina skrivbord. Kan inte bli bättre. 
 
 
#1 / / Annika:

Fina rosor :)

Svar: Jag håller med! Tack! :D
Aida Lazarian