/ Mat & Bak / Roliga saker / vardagligasaker /

Lunch

 
Gick hem tidigare från skolan i dag, skönt. Äter lunch nu. Efter det ska jag se Grey's Anatomy, hittade senaste avsnittet. Jag är SÅ JÄVLA NERVÖS!!!! Det är så mycket som händer i detta avsnitt. ÅÅHHH!!  Kan knappt vänta. #choosejackson
 
Btw, minns ni när jag skrev om Barbara Broccolis roliga namn. Jag kom på en till, Kevin Bacon! HA HA! Hur många fler roliga namn finns det (vars efternamn är en föda). Kan ni några? Japp, det här är min nya hobby..
 
Jag är så jävla seg, hann inte städa klart i går så får göra det i dag efter Greys. Sedan ska jag och sambon gå till stan och leta efter jeans. Båda vill ha ett par svarta. Jag vill ha de där perfekta svarta, höga rumpjeansen. Ni vet. 
 
Spenatsoppa med kokt ägg & serranoskinka, knäckemacka med serranoskinka & paprika och en kopp te med mjölk
 
 
 
#1 / / Jasmine Lundvall:

Ser supergott ut!

Svar: Det var det! ;D <3
Aida Lazarian

#2 / / Linn:

Såå gott! Vilken är din favoritårstid? :)

Svar: Åh det måste vara hösten! Fast jag älskar våren också ;) Vilken är din? ;)
Aida Lazarian

#3 / / Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma:

Tack så mycket :)

#4 / / Ellinor:

Såg dig på stan idag!
Kan tipsa om GinaTricots jeans "Molly", dem fick följa med hem :)

Svar: Åh attans att jag inte såg dig! Du skulle hälsat! :D Åh tack för tipset! Måste kika på dom :D <3
Aida Lazarian