Like reversed Annie

 
 
Jag blev lite kär i min senaste outfit, så jag ville göra en liknande i förnyad form. Vet inte vilken jag gillar mest, tror denna bara för att den är så somrig. Eller kanske snarare vårig.
 
Annars så har jag en dålig PS-period. Får inte till bra bilder. Vet inte om det kan bero på ljuset. Vill verkligen ha en ny kamera i vilket fall. Kan ju hoppas på att jag får tillbaka typ en mille eller något på skatten.. haha.
 
Nu ska jag äta lite chokladtårta och plugga. Senare ska jag träffa Liv på Actic där vi ska koreografera, dansa och träna lite. Om jag ser fram emot det? JAAAA!!! :D
 
Skor, Dr.Martens / Jeans, Lager157 / Skjorta, Volt (These Glory Days)  /  Topp, H&M / Halsband, Kina
 
 

 
#1 / / Ellinor :

Yayy mitt gym :)

Svar: JAaaaa :D :D ;)
Aida Lazarian

#2 / / LouiseMonica ♡:

Skitsnyggt ♡

Svar: Tack fina du! :* <3
Aida Lazarian

#3 / / LORISSA LOVEBOMB:

Bra att du blev så nöjd med dina båda outfits, och lycka till i tävlingen :D

Svar: Tack söta du! ;) :*
Aida Lazarian

#4 / / Sofia Eklund:

sv; tack! dom var supergoda också!

superfin outfit!

Svar: Tack :* ;)
Aida Lazarian

#5 / / A f r o b e l l e:

Jättesnygg outfit :)

Svar: Tack snälla du! :D :*
Aida Lazarian

#6 / / Camilla:

Måste bara säga att jag älskar din blogg, den är så himla mysig! Läser alltid när jag sitter och äter frukost, haha.

Svar: Men ÅH söta du! Vad glad jag blir!! Tack så mycket!! :D <3
Aida Lazarian