/ Dans, Träning & Hälsa /

Just do it!

 
Hej, min tumme mår bra, jag kan ha överdrivit något igår, fast aningens lite bara! 
 
Idag blev jag så peppad utav Klara i skolan när vi pratade om träning. Så jag tog mig till gymmet helt själv (första gången tror jag?) och jag körde ett utav mina bästa benpass. Jag har alltid tyckt att det är lite läskigt med gym eftersom jag är så ovan i den miljön. Det har varit svårt att gå från att känna sig riktigt hemma och säker i en danssal till att vara nybörjare på gym. Men det gick sjukt bra idag att vara själv, jag körde på som fan, kände mig självsäker och tyckte att det var så jävla roligt. Nu är jag stolt över mig själv.
 
Jag tror att jag tränar bäst på dagarna, har lättare för att ge allt och för att återhämta mig då. Jag kunde till och med dricka EN HEL shake precis när jag kom hem. Efter ett benpass till och med. 
 
Jag har också märkt att jag mår bäst och tränar bäst när jag tränar för min egen skull, för mig handlar träningen om att det är kul. Jag har alltid älskat att träna. Jag kan inte fokusera på ett visst resultat eller mål, då det gör att jag börjar jämföra mig med andra. Och det ska man aldrig göra. Det blir fel när andra börjar lägga värde i hur jag ser ut och när jag börjar värdera mig själv utseendemässigt. Det kan aldrig sluta bra, för någon. 
 
 
#1 / / Klara:

Åh snygging, vad kul att höra att jag lyckats inspirera dig !! Vi är bäst ingen protest!

Svar: Ja det är vi!! :* <3
Aida Lazarian

#2 / / milina.blogg.se:

härligt :)

Svar: Ja Verkligen ;) :*
Aida Lazarian