I want to make money while I sleep

 
Åh vad jag hade rätt i morse om att det skulle bli en bra dag. Eller jag hade lite fel, för det blev en sjukt jättebra dag!
 
Först fick jag veta att jag skulle vara hundvakt åt min systers Jack Russel-valp, hur mysigt?! Sedan fick jag tag på underbara Sara som hade tid att ses. Så hon kom hit och så började vi laga grekisk paj till middag. Då fick jag ett samtal av mamma och pappa som ville komma över. De hade köpt med sig värsta chokladtårtan så det blev en stor middag här hemma på matpaj och efterrätt. Muuuums.
 
Sen fick jag följa med Sara till en kompis där det var taco- och mellomys med lite tjejer. Vi pratade mest dock, haha. 

Och nu kom jag hem till nästan ett besöksrekord på bloggen och nio nya kommentarer. Glad tjej. Tack!
 
Dagens outfit blev lite sen. Jag har haft fullt upp som ni säkert förstår. Jag fullkomligt älskar den gråa toppen som jag köpte i fredags (den rutiga skjortan & halsbandet också), måste nog köpa en vit och en svart också. Den rutiga skjortan köpte jag enbart för att jag ville ha en röd en att knyta runt höften. Haha. 
 
Jeans, DrDenim / Skjorta, H&M / Topp, H&M / Halsband, Ur & Penn 
 
 
 
#1 / / Fanny Staaf:

Älskar skjortan :)

Svar: Tack!! Jag håller med dig :) :*
Aida Lazarian