/ Aidas hjärna / frukost /

Gym, föreläsning & nya frukostskålar

 
God morgon. I morse körde vi bröst och triceps på gymmet. Efter det har jag duschat, lyssnat på musik, sjungit, lallat omkring i lägenheten och fördrivit tiden. Stunden på morgonen innan skolan är så värdefull. För sedan vet jag att det kommer vara fullt ös hela dagen. 
 
I kväll efter skolan ska både jag och sambon på en extra föreläsning som Lärarförbundet har ordnat. Den heter "Sitt still och var tyst!", det är psykologen Johanna Berglund som föreläser om hur man kommer ut ur tjatfällan och hur man bygger upp ett positivt samspel mellan lärare och elever. Det ska bli skitkul då jag är otroligt intresserad utav detta ämne. På min fritid läser jag sjukt mycket om samspelet mellan barn och vuxna. Så jag är väldigt insatt. Jag vill verkligen kunna ge det bästa till mina egna barn sen. Ge dom en stadig grund att stå på.
 
Annars så måste jag visa mina nya frukost-skålar som jag köpte på Överskottsbolaget för en tia styck!
Åååh sååå fiiinaa!!! <3 <3 <3 Nu ska jag äta lite gröt ur en sån. 
 
 
 
#1 / / LIENE:

Jag gillar såna där skålar. Nu är det typ alla som har såna, haha :D

Svar: Haha jaa jag vet!! XD :D
Aida Lazarian

#2 / / Tanja:

Åh vad intressant!!! Vi måste ses snart så får du berätta lite om den föreläsningen :D

Svar: Jaaa! :D
Aida Lazarian