Grey´s Anatomy

 
God kväll. I dag fortsätter gårdagens fixardag, fast dagens fokus är lägenhet. Tar ett litet tag för jag fastnar alltid framför datorn, antingen är det bloggen, facebook eller League of Legends. I förrgår fick jag min första Pentakill på LoL. Det är stort. Det betyder att jag dödade alla fem motståndare i andra laget på kort tid. Jag hade inte ens lyckats döda tre innan på kort tid (triple kill). Okej, fett med ointressant inser jag nu för de som inte spelar. 
 
Annars så måste jag leta upp det senaste Grey´s Anatomy-avsnittet som släpps i USA i kväll!! Fetaste cliffhangern ever, har väntat på detta avsnitt i 2,5 månad! 
 
Här är dagens outfirre. Den högra bilden kallas "luktarmiglitediskretiarmhålanförattseomjagstinker". Naah.
 
Jeans, Dr.denim / Skärp, Gekås / Body, Gina Triot / Skjorta, Cubus / Klocka, Ärvd
 
 
#1 / / Lina:

men såg du inte avsnitten som var igår? eller vill du ha tredje avsnittet eller hur ser du dem ;)?

Svar: Det avsnittet som gick i går var det jag såg för 2,5 månad sen då det avsnittet släpptes innan säsongsavslutningen i USA. I Sverige bröt de mitt i typ :/
Aida Lazarian

#2 / / Lina:

btw, sluta vara så SNYGG! blir avis..

Svar: Men gulle du!! <333333
Aida Lazarian

#3 / / Liv :

Men snygg tjej!!!

Svar: :* <3
Aida Lazarian